Finfina naglar på g

Då var det dags för mig att skulptera mina naglar om man ska säga som dom gör på förpackningen. Jag skulle nog hellre beskriva det som att jag ska göra mina egna gelénaglar.
Jag har testat det en gång innan men då var jag slarvig och hade för bråttom för jag skulle iväg så hoppas att det blir bättre nu när jag har gott om tid att sitta och vänta på att det ska torka mellan varven.



Eftersom jag inte får ha så långa naglar när jag jobbar på liseberg så tycker jag att detta sättet kan vara värt att testa i och med att jag får välja längden själv och det kostar inte 600 spänn som det gör när jag gör mina vanliga akrylnaglar. Så då känns det inte som jag har slängt pengarna i sjön som det skulle göra om det hade vart dyrare och det inte blivit bra.

Funkar det så funkar det. kan ju inte göra så mycket mer än att prova sig fram. :)

Visar resultat och tillvägagångssätt senare.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0