hola amigos!

det uttrycket gillar jag och säkert min söta spanska lärare med, haha!
då va de söndag och helgen gick med stora steg framåt..
Fredag, kom sent till J och vi tog det bara lugnt.
Lördag, solade hela dagen & var själv eftersom J skulle in på 
ifk matchen och jag ville inte med. sen blev det middag med
en jävla massa folk & sen vidare på fest hos J :)
eller fest och fest, gött folk och massa snack, precis som det ska va!
jag fick mig goa skratt iaf ;) haha!
Söndag, låg ute i solen och njöt av sommarvärmen. åkte hem vid 18.

imorgon blir det plugg och det blir det fram tills torsdag,
då har jag mitt absolut sista prov tror jag och det ska bli
underbart skönt! kanske blir fest i onsala på torsdag,
vore sjukt kul men kanske mindre kul i skolan på fredag? ;) 
haha, det får man ta!

Love, e

Kommentarer
Postat av: Den berömda "J"

Vi är ju lediga på fredag så du kan ju sova hos mig ?(A)

2009-05-31 @ 22:28:47
Postat av: ellen the owner

ja, det va ju tänkt men jag är inte ledig:P

2009-05-31 @ 22:45:40
URL: http://cookai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0