I´m back...

Jag trodde att jag hade fått iväg flera mobilbloggningar under dagarna jag vart borta, men nej det hade jag inte. Nu vet jag också varför. Jag har glömt ett litet ynka ord som BLOGG innan jag har skrivit mina meddelande ;) haha
så himla typiskt! Nåja jag hoppas att ni klarat er utan.

Nu har Lisebergs säsong dragit igång vilket för mig oftast betyder många sena kvällar dom dagarna jag jobbar. Sedan får man räkna med ungefär 1,5 timmes tid innan och efter jobbet med då man ska transporteras och byta om.

Under veckan som gått har jag inte haft mycket tid över till att sitta framför datorn, rättare sagt ingen tid alls eftersom jag har två jobb och ett liv. ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0