i väntans tider

Hej gott folk!
kom hem för en liten stund sedan, fick jobba på projektet hemifrån om vi hade lust. 
och det tackar man ju inte nej till, även om jag brukar skriva effektivt i skolan :S
nåväl, halv tre ska jag ringa upp en människa på Stora Enso, som är mitt
fadderföretag. gör ett projekt om dom, om deras marknadsföring och reklam.
kände att den informationen jag först fick va lite väl gles, så nu ska jag sitta
i möte med honom om hur deras marknadsföring hanteras. 
haha, kände mig vuxen när jag skrev möte ;)

kvart över tre ska jag iväg på nått annat och det hoppas jag går snabbt!
sedan ska jag hem och skriva lite och sen ska vi åka till affären :)
ikväll ska jag även jobba, vilket jag är minst sugen på just nu..

Hörs snart!
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0