Jag. Hjärta .Nolita




Likaväl som det är helt självklart för Ellen att hennes absoluta favoritmärke i hela världen är Odd molly har jag idag hittat mitt. Skulle jag vara tvungen att välja ett klädmärke som jag alltid skulle bära kläder ifrån skulle det bli Nolita!
Första gången jag verkligen verkligen beundrade Nolita var när jag hittade min Jeansjacka för ungefär ett år sedan. Jag älskar den lika mycket idag som jag gjorde då jag köpte den. Undrar om jag någonsin kommer att tröttna på den?
Jag insåg idag att jag ÄLSKAR Nolita, när jag bläddrade runt bland deras kläder. Det var också då som jag blev helt förälskad i den här tunikan som jag bara måste ha! Hittade också några andra helt underbara blusar.



Jag och Nolita. Vi är ett!


               

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0