samhäll suger!

nu lade jag mig ifrån samhällsuppgiften, Henke (läraren)
sa att arbetet skulle vara på ca 2 sidor kanske, men shit
jag är uppe i mitt 5 papper nu.. tur jag inte skriver för hand.
måste sitta med det imorgon också tyvärr om jag ska kunna
åka till J imorgon efter jobbet, känns sådär kul att sitta med det
en fredag efter skolan, men that´s life!

ser att cecilia inte har uppdaterat er, vet inte vad som händer
i hennes liv just nu, lite rörigt.. hon sa ju att hon var tillbaka :S
hm, ska snacka med henne ihelgen! :)

imorgon 08.30 har jag möte med mitt sommarjobb,
hoppas dom gillar mig så de vill ha mig :) haha!

hoppas kunna skriva mer imorgon, ska försöka!
illa att jag inte kan blogga från mobilen :(

aja, puss godnatt
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0