Ett pirr i magen...

Var precis vad jag fick när jag kom till min kusins student!
Känslorna bara vällde upp inom mig. Jag vill göra om min student!
Det var så himla underbar känsla och en helt fantastisk dag!
Det går liksom inte att beskriva med ord.



Såhär såg jag ut på studenten idag.







Har suttit och slösurfat lite ett tag nu. eftersom vi stannade till på ikea på vägen hem, där vi för övrigt mötte Marcus föräldrar, så blev det att jag hamnade runt på olika design och inredningssidor. Blir så himla sugen på att ha ett eget boende. Ett hur för att få plts med alla saker jag vill ha. Här kommer lite inspiration till mitt drömhus :)






Nu ska jag lägga mig och se på One tree hill hade jag tänkt. Börjar närma sig slutet av serien nu och jag gillar inte att jag bara har 4 avsnitt kvar! Det måste ju komma en säsong 7 snart. jag avskyr att vänta på nästa avsnitt.
Får underhålla mig med heroes så länge som jag ska börja titta på nu när alla andra serier jag följer är slut för säsongen, så hoppas jag att det är lika bra som jag hört. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0