Dags för lite förnying

Det kanske inte bara är jag som faktiskt tröttnat på den vanliga gammla hederliga adventsljusstaken. Måste den verkligen vara avlång, smal. alla ljus ska stå på en rak linje och såklart den traditionella torkade mossan. Hur snyggt är det egentligen när man tänker efter? Okej det kanske var snyggt fr 20 år sen men man måste faktiskt inse att allt har förändrats. Likaväl som vi har bytt ut den vanliga vardagsinredningen i våra hem till mer "stilrent" och kalt så måste vi väl kunna göra det även med våra julpynt, eller?
Här kommer i alla fall fyra adventsljusstakar som jag skulle kunna tänka mig att ha i mitt hem.
Alla fyra kommer ifrån Georg Jensen och finns att köpa i de flesta heminredningsbutiker men även många hemsidor på internet.




 









Kommentarer
Postat av: Josiee

fina saker :D

2008-12-22 @ 12:43:12
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0