julkänsla

innan jag börjar skriva, vill jag be om ursäkt från både min och cecilias sida för en HEMSK uppdatering..

Jag måste erkänna att nu är jag verkligen redo för julen. Igår var jag som sagt hos min mormor & morfar för gröt, julskinka och julmust! traditionellt och väldigt mysigt. Så igår kom min första julkänsla! Idag har jag omringats av julsaker: på skolan lilla rondell håller dem på att sätta upp en fet och fin gran med lampor :) måste jag ha missat totalt förra året! haha. jag har även en fin stående vit stjärna i mitt rum och snart ska även lite mer pynt upp tror jag! mamma har köpt en stoor burk pepparkakor (dock inte första iår), vi har julmust hemma, apelsiner och jag har öppnat min första lucka i min choklad kalender :) haha.

Känner ni julkänslan börja smyga sig på er också?

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0