Olika åsikter om filmval...

När jag vill se på film innan vi ska lägga oss gillar jag att se romantiska filmer eller möjligtvis roliga. Verklighetsbaserade funkar också men absolut INTE skjut, krig, pang pang eller skräck.
Hur sjutton ska jag då kunna överleva min mörkerrädsla och rimligvis kunna sova en skön natt utan mardrömmar?
Nej precis. Inte så lätt, därför INTE okej.

Såhär lät vår diskussion igår kväll:

Baby:    Vi ser på The Dukes of hazzard (och så sätter han på filmen)
Jag:       NEJ..... Vi ska INTE se någon jäkla Dukes of hazzard. Vi ser på "vi hade iallafall tur med vädret"
Baby:    nej, nu ser vi på denna
Jag:      NEJ! jag vägrar.
Baby:    Vet du ens vad den handlar om?
Jag:       (funderar) Eh nej men det hör du ju på namnet, om pirater och att dom skjuter och så.
Baby:    (skrattar så han håller på att kissa ner sig) du kan ju inte höra på namnet vad den handlar om
Jag:       Det kan man väl visst göra?
Baby:     Nej haha den handlar om typ westen
Jag:       Booooooooooooooooooring... (och tyckte att det var minst lika illa som pirater eller krig)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0