söndag & måndag

senaste uppdataeringen från mig var innan jakob & jag skulle på Yes Man va? :) den var iaf kanon bra & rolig! Men kan man förvänta sig en icke rolig film när Jim Carrey är med? HAHA.

Igår så segade vi oss på dagen.. vi drog till kungsmässan en snabbis och sen vidare till Göteborg. På pendeln steg Robert även på och sedan träffade vi min underbara vän Linnéa utanför Liseberg. Självklart, skulle vi även försöka få i oss lite julstämning i regnet?! Blev inte långvarigt, vi bestämde oss för bio den kvällen istället. Denna gång: The day the earth stood still. och Ja, den va faktiskt riktigt bra! brukar inte gilla overkliga filmer, men denna va bra!

idag öppnade vi julklapparna vi gett varandra :) jag fick ett par underbara höga pumps som jag önskat mig! Ska försöka få in dem på bild, annars får ni se dem på juldagen då jag ska inviga dem! :) idag åkte även jag hem, så om en timme ska jag iväg och jobba..

VECKANS DYRA & BILLIGA VILL HA kommer senare ikväll :)

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0