succé!

ikväll kommer jag somna som en stock!
idag har nämligen alla UF företag på min skola haft julmarknad i skolan.. i centrum av min skola har vi en stoor gång, som vi kallar kunskapens gata.. så där stod alla idag och föröskte få sålt sina produkter..

det var våra samhällare på skolan som anordnat detta och dem sa att vi endast skulle ha med ett bord och pynt som vi ville ha. så ja där stod vi med ett bord, duk, kampanj blad, visitkort och övriga prylar. dock hade alla andra förutom vår klass tagit med oss montrar att stå i, alltså hade samhällarna inte informerat oss om detta, utan alla andra. det är iaf vad vi hört, och vi blev skit sura! så vi tog en skyltdocka och satte på henne linne och våra trosor som vi säljer!

efter ett tag kommer vår lärare fram och berättar att en väldigt duktig lärare innom detta hade gett beröm för vårat uf företag och sagt att vi hade klart snyggast monter då vi verkligen visade upp produkten och det visades klart vad vi sålde! vi blev hur glada som helst!! det gick väldigt bra för oss också, idag tog vi in ca 22 beställningar och 2st köpte direkt, bätte än förväntat och alla berömde oss och det behövde vi höra!

halv 5 så var det dags för mig och amanda att åka till ett gym för att försäka sälja ytterligare på deras tjejkväll.. gick inte sååå bra, vi fick iaf beställningar på 3 trosor.. vi stod ju trotts allt där bara i ca 2 timmar och folk hade inga pengar med sig eftersom allt va gratis! haha.

jag ska givetvis lägga upp bilder på våra trosor och skulle det vara någon som är intresserad tar jag kontakt med dig så fort du visat intresse :)

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0