trött

oj, vad dagen har sprungit iväg, redan åtta..
har vart i skolan som sagt, sedan satte jag mig hos frisören och skulle bestämma mig. fan helt sjukt svårt! bestämde mig iaf för att låta luggen växa ut och blir jag sugen på lugg klipper jag det efter nyår när jag har kommit hem från sälen.. sen stod det ju mellan page eller låta håret vara långt. jag gillar förändringar, det är kul och jag gillar när det blir lite wild n´crazy, jag är fan ingen tråkig person helt enkelt! många förutom cecilia, mamma och syster tyckte att jag skulle klippa page. men när frisören stod där och frågade om längden blev bra på det, så sa jag: NEJ klipp inte av det :P

haha, så jävla typiskt mig!
jag kände bara att det är fan en bra bit att klippa av och det skulle vara som en kniv i hjärtat på mig. så ingen page idag, men är fortfarande sugen på det så får se om jag beställer en ny tid snart ;)

så det blev bara toppning och slingor. så nu är jag bloooond som ett ljushuvud igen och känner mig fräsch i håret :) luggen är ju åt helvete med det växer ut snart!

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0