GYMMET!

idag var jag på gymmet mellan 17.45 och 19.30 :) körde mest ben och min nya favorit: vibrator plattan! riktigt skönt nu efteråt. på onsdag blir det ett bodytoning pass med styrka för hela kroppen och så tänkte jag och mamma njuta lite av relaxavdelningen efteråt! nu tycker jag det är kul att gå till gymmet för där tränar jag precis hur jag vill och det passar mig. har alltid annars varit i behov av någon som puschat mig hela träningen och några som jag vill tävla emot, spelade basket tills i somras. och ja, jag är en tävlingsmänniska! men har man inte intresset för något ska man inte hålla på med det heller.. saknar basketen mycket, funderar på att börja igen..

veckan för övrigt ser ganska lugn ut faktiskt, ska till en sömmerska imorgon på "möte".
håller på med UF företag nu, så snart ska ni få se min grupps tuffa produkt!

tycker det är sååå svårt att veta vad man kan önska sig som INTE kostar flera hundra eller tusen kronor..
har någon några förslag?????? SKRIV!!!

dagens outfit, är en outfit som har funnits innan..


svarta leggins från Gina Tricot
svart klänning från typ Vero Moda (?)
vit väst från JC, crocker

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0