imorgon åker jag till ett snöigt Belgien!

Jakob åkte för en timme sedan och jag har precis packat klart.. imorgon åker jag som sagt till Belgien och till staden Antwerpen! Vår klass är med i ett projekt som heter Eurolinks och vi är fyra länder.. Sverige, Belgien, Tjeckien och Slovenien.. i våras va halva min klass iväg i Tjeckien och några mådde så dåligt där nere att dem ringde hem och grät! och i september tror jag det va så va några från de övriga länderna här hos oss. jag hade då en sloven som heter Nika, hon va snäll och söt men följde mig som en svans!!!!! as jobbigt, så jag tyckte de fem dagarna hon bodde här va pest och pina! nu ska vi åka resten av klassen, bo hemma hos någon belg i 5 DAGAR!

jag som har lite svårt för dessa människor är väldigt "nervös" och "rädd".. som tur är har jag min vän Lisa som jag ska bo med hos Ben, en belg.. han ser ut som Mr. Bean och är ganska rolig och ruskigt duktig på engelska, och det är väl tur.. synd bara att han har fööööör mycket självförtroende och verkligen tror att han är bäst och ljuger som bara den!

har ni tur kanske ni få se lite bilder från resan på lördag, men tills dess tar cecilia över bloggen och det kommer ju gå kanon tror jag! :)

kanske slänger in ett inlägg imorgon bitti om jag orkar och hinner..
annars får ni ha det toppen och sköt om er!

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0