influensa?

Igår när jag var ledig så kände jag hur förkyld jag var och att det var något som var fel i kroppen.. och ja, imorse bröt det verkligen ut! jag hade feber, näsan va helt täppt med snor och min hals är svullen! varför ska alltid jag råka ut för sånthär? förklaring ligger antagligen i att nu när jag äter pencilin så bryter det ner immunförsvaret tydligen eller hur det nu va och därför har jag fått detta.. kul. så jag gick hem från skolan då jag mått illa hela dagen och kändes som om jag skulle spy vilken sekund som helst.. så jag har legat och tittat tv och sovt sen kl.13 .. jag hatar att vara sjuk!

nästan så jag får ta ett snack med gud och fråga vad jag har gjort eftersom han har utsatt mig för detta.. (och nej, jag är inte kristen..)

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0