Lyxlördag

Äntligen kommer man in på bloggen, det har vart lite strul på blogg.se verkar det som. Har bara kommit upp en error sida så fot man ska logga in. I vilket fall så var jag väldigt dålig på att uppdatera vilket beor på att jag satte mig på tåget in tll Göteborg direkt när jag vaknade igår morse. I stan träffade jag min farmor och min faster och gick på stan med dom. Det var riktigt mysigt:) Fick lite saker också och då är det såklart extra skoj. Farmor tyckte nog att det var roligt att jag var med, hon brukar uppskatta att jag hjälper henne med vad som är modernt för henne och vad som passar till vad. 
Jag köpte iallafall en blus, en stickad bolero, en foundation och ett par benvärmare. Kan försöka lägga upp en bild på allt senare.
När jag kom hem bjöds det på Hummer och champagne, Det var mums! För er som inte vet så älskar jag skaldjur, beror nog på at jag är uppväxt vid kusten och har alltid ätit det Det var första gången som marcus smakade hummer, han var inte jäte förtjust i det. men det kan man ju säga är bara bra för då blir det ju mer över till mig. haha.
Efter vi ätit fick vi lite bråttom in till stan, vi hade ju bokat tid för bowling med några vänner. Det var skitskoj måste jag säga. (även att jag förlora). Spöket tog med sin systemkamera och då blev jag glad. Äslakr verkligen den kameran, har önskat mig en sån i julklapp. det blir så himla bra kort med den. Och han håller å att skicka över dom nu så ska lägga in några bilder när det är klart. Efter bowlingen åkte vi hem till cissi där det bjöds på goda drinkar :)
När killarna sedan fick för sig att vi skulle se på skräckfilm gick jag in och la mig på cissis säng och somnade. Socialt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0