lördag kväll!

som zizzi skrev i inlägget innan så var vi ju Heaven23 :) mysigt!!
så jag tänkte väl inte dra den historian en gång till, haha ;D

igår när vi kom hem hann vi precis till idol och kollade lite på det,
sedan kollade vi bara one three hill och myste :)
jakob visade även att han har beställt ett par skor till mig :D
hur glad som helst! nu vill jag bara att dem ska komma, tack älskling!

idag avr vi uppe hyffsat tidigt faktiskt, ingen idé att sova bort hela dagen ;)
haha, men iaf sedan vid halv tolv var vi och gymmade tills halv två.
efter det har vi bara slöat, jag jobabde tills sju också.
nu väntar mat och sedan myskväll :)

imorgon blir det antagligen Lager 157 med min mamma&pappa :)
sedan kanske kolla basket match innan älskling skall åka hem.
skriver mer imorgon!
här kommer iaf gårdagen outfit.
Love, e



- bytte till blåa jeans från Replay efter fotot :P
- blommigt linne med ett axelband, köpt i USA
. svart kavaj/jacka från H&M
och bruna stövlar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0