Min helg

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen under helgen!
Det har verkligen varit fullt upp, Men jag ska sammanfatta var dag för sig.

Fredag:
I fredags kanske ni kommer ihåg att jag berättade att jag skulle ha en tjejkväll med mina närmsta vänner?
Det var helt underbart. Vi satt hemma hos Jessie och åt en god middag och drack vin.
Så himla mysigt! Vi alla kände oss jättetrötta efter veckan som gått och hade nästan inget sug för att gå ut på krogen.
Men vi hade ju trots allt planerat länge att vi skulle gå ut så det fick bli enligt planering, så vi fick sjuss ner till stan vid halv 12. På fredagar brukar det inte vara lika mycket folk ute och det var samma sak idag.
Kanske beror på att många kände som vi, helt sega och bara ville sitta hemma framför tv:n och mysa?
Jag tog bussen hem till Marcus vid 2, så när klockan var runt 3 kröp jag in under det varma täcken bredvid honom.
Det kallar jag mysigt!

      En bild på kvällens dyraste, men godaste drink: Raglady för 105kr.


Lördag:
Det var INTE roligt att gå upp klockan 9 och göra sig i ordniong för jobb. Usch!
Tog tåget in till Göteborg vid 10 och började jobba klockan 12. Jag var verkligen seg och trött hela dagen, och det märktes på mig. Jag orkade ingenting.
I alla fall så kom jag hem från jobbet vid 9 och hade inte en aning om vad vi skulle göra denna kväll. Det var ju egentligen meningen att vi skulle ut och äta med Charlotta och Alexander men när klockan var 9 stod Alle och Frallan (Marcus min pojkvän) och tvättade sina bilar. Jo då kan man ju börja undra om dom verkligen har ett liv när dom tvättar sina bilar klockan 9 på en lördag kväll.
Sedan mådde jag jättedåligt resten av kvällen och jag och Marcus bråkade så det blev ingen utgång:( Som jag är väldigt ledsen för!


Söndag:
Jobb, jobb och jobb. Började 12 även idag. Det var sista dagen som Liseberg hade öppet för säsongen. Det var en härlig stämning på jobbet under hela dagen verkligen. En del människor på vårt jobb hade bla senapskrig och det luktade verkligen pyton efteråt!
Jag slutade halv 8 och det gjorde en kompis på jobbet också, så vi hade bestämt oss för att gå ut i parken och spela den sista halvtimman som det var öppet. Tyvärr så vann jag inget men My vann en liten plopp. Det var gott.
Sedan var det stora fyrverkerier och då började vi dra oss in till dom kaosartade omklädningsrummen. Du kan ju själv tänka dig alla tjejer som ska duscha, sminka sig, platta hår osv inför kvällen fest.
Det var i alla fall en lyckad middag. Det var så roligt att se alla igen. Hoppas verkligen att man kan ha lite kontakt på msn och kanske fixa någon återfest :)


Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0