skäms...

förlåt, jag har inte bloggat på evigheter känns det som :S
men nu ska jag iaf berätta vad jag har gjort sedan jag skrev:
i måndags kom ju jakob till slut iaf, den kvällen gjorde vi ingenting.. köpte godis! :P
igår, tisdag, så kom mina kusiner johanna & filip och hämtade mig, jakob och min lillasyster.
vi åkte till göteborg för shopping :)
vi hann titta i alla affärer vi ville, fick köpt jakobs julklapp (?!) haha..
han ville så gärna ha den, den va dock lite dyrare men julklapp fick de bli :P
jag själv köpte två t-shirtar på HM, en svart & en vit :) kostade 98kr ihop!!
och massa silver armband :) kommer säkert på bild.

i lördags klickade jag hem två par höga strumpor från gina tricot.
bloggen har inte velat ladda upp bilderna..
köpte iaf dessa rosa & likadana fast gråa :)
väldigt bra leverans också, kom till brevlådan direkt på måndagmorgon :)


nu ska jag strax till jobbet..
jakob e hos en kompis och tittar ifk... pojkar , suck...........

Love, e ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0