Vill vill vill!

Jag vill också åka utomlands! När jag satt där på flygplatsen fick jag en så himla stark känsla inom mig. Man riktigt ser tillbaka på alla gånger man har stått där och väntat på planet med nervositet i magen för att man inte vet vad som väntar en. Sen minns man också vilken fuktansvärt bra känsla det är när man kommer hem, Det spelar ingen roll att man inte sovit ett smack på planet. Man är brun, uppvilad och bara njuter av att leva.
Som ni kanske förstått så är det ju inte just Dublin som jag längtar efter, sittaoch dricka öl en hel helg är inte min grej. Men en solsemester, det hade minsann vart något!



Nej, man blir ju inte alls sugen på att åka hit när man tittar ut och ser vilket väder vi har och hur varmt och skönt det är ute just idag också. Åh nu blir jag så himla himla ressugen. Jag vet att vi ska boka en skidsemester runt februari-mars och jag verkligen älskar att åka skidor, men man kan inte jämföra det med ett paradis som detta. Det är nog dags för mig att lämna datorn och titta ut genom fönstret och inse verkligheten. Tyvärr!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0