cecilia, vad hander?

ser att ni har fatt en hel oacceptabel uppdatering fran cecilias sida!
buhu, vad haller du pa med gullet? :)

nu sitter jag iaf har hos var sloven och kollar internet.
ska strax gora mig party redo..
avslutningsdisco eller va det skulle vara med alla kl.19
och sen ska vi ungdomar vidare till PICOLO!
dock blir det nog hemgang tidigt eftersom vi ska aka harifran
hemmat kl. 06.00, samling 05.40 :(
men faaaan, ursakta, men va gott det ska bli att aka hem!

visst har haft snabba och handelserika dagar har,
men sin egen sang, sina rutiner, familjen, J & svensk mat
ar sa lockande att jag knappt kan vanta!

sa det har ar det sista ni hor fran mig tills sondag antagligen!
cecilia, far skarpa sig! ;)

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0