...

Fredrik om Tips från coachen:
En rask promenad? Va faen är du 45+ eller?
Sen:
"Och jag tror inte att jag överhuvudtaget skulle kunna koncentrera mig på att få benen framåt när jag är så arg"

Jag kan ju iofs bara tala för mig själv men sånt sker ganska automatiskt efter det att jag har gått på 2 ben i sisådär 18-19 år. Men du kanske måste koncentrera dig på att flytta benen framåt i vanliga fall också vad vet jag.... ;P


Men jag jag tror nog en rask promenad fungerar, annars vet jag av erfarenhet sedan i somras att jag slog personligt rekord på 100 meter frisim efter det att jag hade gjort nått riktigt korkad och var mer än lovligt förbannad på mig själv..

Så all fysisk aktivitet som ger en betydande grad av trötthet fungerar, så sex fungerar faktiskt om det nu skulle regna ute.


Hahaha Fredrik du kanske skulle fundera över, ska jag hinna ta mig in till en simhall och byta om osv innan jag ska få ut all ilska? Sen tror jagi nte att sex är en vidare bra idé haha. Då man inte kan utföra den aktiviteten på egen hand,,,,










Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hur du ska utföra dina aktiviteter är väl inte mitt problem heller?



vad du måste göra är att hitta en fysisk aktivitet som passar dig sedan när du är arg utföra den





HÅRT HÅRT HÅRT!!!

2009-04-09 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0