Just One more day...

Snart kommer du hem och jag saknar och längtar efter dig!

Idag har jag inte ftt något jobb så det har vart en ganska lugn dag. Jag har bestämt mig för att laga middag till familjen idag. Ellen kommer antagligen idiotförklara mig och tacka gud för att hon inte är här :P Hahaha men jag tror faktiskt att jag kommer klara detta. Kollade upp ett recept på arla.se som verkade jättegott. En kycklingsoppa, och dessutom skulle den gå skitfort och göra och det är ju bra för då blir det ju inte flera timmar i köket ;)



När jag ätit middag och gjort allt klart har jag tänkt gå en promenad längs havet. Kanske ta lite bilder, vem vet. Men det blir inte förens runt sex-tiden.

Sköt om er!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0