nu åker jag igen..

På söndag 12.27 går första tåget av dem alla vi ska åka med ner till Slovenien.
Min klass har ett sammarbete med en klass från belgien, slovenien & tjeckien.
halva min klass va i tjeckien för ett år sedan snart,
jag och andra halvan va i belgien i slutet av november och nu
så ska hela klassen åka ner till Slovenien..
det är ingen som vill åka så humöret för resan är sådär.
som tur är bor jag med Amanda, så vi kan sitta och hata slovenien ihop =)
det enda positiva är väl att det är jävligt varmt, upp till 27 grader..

nu behöver inte ni höra mitt tjat mer.
men bara så ni vet att jag är borta tills nästa lördag! 

vad gör ni ikväll förresten?
jag har nyss käkat kebabrulle och väntar på J.

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0