velande

Jag hade sett fram emot den här kvällen, jag hade jätte jätte jätte mycket sett fram emot den här kvällen ska ni veta. HELA min klass skulle hem till Mimmi och ha ep-fest. ep=entreprenör (programmet vi går). anledningen till att jag va så uppspelt på denna kväll är att nästan alla hade planerat att komma och hur kul är inte det? men nej, inte nu. nu bangar en efter en pga. skjuts och andra orsaker. FAN VAD ÄR DET HÄR? alla kunde tagit buss till henne kl.5 !!!!! och alla kunde sova där!!!!!

nu är vi typ 10 personer som kanske ska till henne och chilla, dock är det mer än hälften som är sugna på en annan fest. halååååå!!!! jag blir sur. ritkigt sur. nu vet jag inte om jag ska åka till mimmi överhuvudtaget, kan ju lika väl sitta hemma och titta SATC. fan.

jag tycker inte om velande. jag vill ha besked direkt och inget ska ändras därefter. så vill jag ha det iaf.

LOVE, en riktigt putt ellen

såhär sur e jag ungefär nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0