Det kostar att ligga på topp!


Man ser kanske inte så jättebra hur skjortan ser ut men jag tyckte den var riktigt tuff med så stora ärmar och en rosett i halsen. Skulle vara skitsnyggt till ett par mörka jenas och ett par höga stövlar. Skjortan kommer ifrån Alexander Mcqueen och kostar 4895kr.


Kan kan nästan inte bestämma mig för vad jag tycker om dessa stövlarna. Men eftersom jag inte kan slita blicken ifrån dom så är det ju något jag gillar. Så speciella på något sätt. Dessutom gillar jag stövlar som går över knäna. Dessa godbitar går på 3700 EURO! Det är ju som hittat?


Min absoluta favorit! Ser ni inte hur snyggt detta armbandet är? Verkligen helt underbart!  Det kommer från Philippe audibert  och kostar 2599kr.
Varför ska allt som är snyggt och faller mig i smaken vara så himla dyrt för? Varför kan jag inte börja älska saker som ligger under 500-lappen istället? Jag får väl deppa ihop som Askungen gjorde och säga "nåja det blir väl inget shoppande för min del då".
I och för sig så tycker jag inte att dessa är priserna är rimliga ändå så jag skulle aldrig kunna lägga ut så mycket pengar på något utav dessa sakerna.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0