Finns ingen vettig rubrik

Gud vad jag är seg idag, var uppe halv 7 imorse och lekte taxi. Jag är verkligen inte van att gå upp sådär tidigt. tänk när man gick i skolan, då gick man ju upp så tidigt varje dag. Man kanske inte var pigg alla gånger och man sov ju ett antal dagar på bussen in till skolan men man gjorde det iallafall. Man hade inget val. Nu har jag ett val. Jag hade gärna gått upp vid 9 varje morgon om jag bara hade haft något att göra. När jag ock Charlotta brukar gymma vid 11 så gårj ag ju upp klocka 9. Men en vanlig dag när man inte har någt planerat...känns ju inte så roligt att sätta sig framför datorn klockan 9 på morgonen.

Undra om Ellen har begett sig till Danmark nu...Har inte hört något ifrån henne, kan ju i och för sig fråga min kära bror. Det är ju trots allt hans flickvän. Han borde ju veta.

Jag funderar på om jag ska åka iväg och gymma snart. Blir så rastlös av att bara sitta still.
Idag är jag förresten sjukt sugen på klimpsoppa.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0