Gästinlägg


Hmm, vem kan det vara som får gästa denna mode/pryl/design bloggen. Jag fick äran av både the C and The E att börja gästblogga här på denna sidan och bryta alla linjer och prata om något helt annat.

Vad jag tänkte mest inrikta mig på får ni se.......


Jag kan börja med att pressentera mig. Jag är till att börja med en träningstok, älskar och träna och idrotta. Jag klarar inte av att sitta stilla en ända sekund av mitt liv, har även fått passa pikar av att jag gör någon "omedveten ONANI" vad det nu är? Just nu spelar jag fotboll i kungsbackas herrlag och har varit klubbmedlem där i över ett år nu. Sen på den tiden jag inte tränar fotboll så brukar jag hälsa på friskis rätt ofta(ca 5 ggr/veckan).  Annars är jag en siba kille, har jobbat där i ett par månader och älskar jobbet som säljare. 


En sak som man måste erkänna som alla som känner mig väl är att jag är en sexgalning(vilken kille är inte det? :D ) men men det var jag visst tvungen att skriva här. En sak jag vill göra mest i hela mitt liv är en trekant men då ställer jag frågan, vilken fucking kille vill inte det? Liksom den som får den chansen i livet ska fan med ta den. Alla tjejer trycker ner killar och säger att dom är så kåta och är bara ute efter sex men va fan, forskning har faktiskt fått fram att killar har ett större behov att få ut sin lust än tjejer(vad jag har hört). Jag tror att en kille träffar Lena Handén en till två gånger per dag är nog inte ovanligt.  Nog prata om sex denna gången. 


Vad ser jag mest fram emot nu?


Just nu är det väl den här jävla smärtsaken som jag längtar tills. Den här jävla stjärnan som kommer göra så jävla ont. Längtar som fan tills den dagen, vilket är om typ 4 dagar.

Jag får tacka för mig och mitt lilla inlägg. Vi får väl se om detta ska bli en ny grej här på Cookai med en gäst bloggare. I så fall så på återsenende.












Kommentarer
Postat av: charlotta

Hahaha! okej, jag har inte läst detta inlägget o det är typ 2 års sen det publicerades... men iaf!

Hahaha..."Jag är en sibakille"... kan se mig där resten av livet...! TUR att du passar i rött!



och roligt att du ser dig själv som sexgalning... haha! Mer frallieinlägg ;) eller varför itne skaffa dig en egen blogg där man kan få läsa mer om dig på Siba och dina sexdrömmar....!! Keep up to good work!!!!!

2009-03-12 @ 23:32:38
URL: http://charlottaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0