Stressapa

Jag ligger efter i min tidsplanering. 15 minuter och endast på grund av bloggen. Nu kanske det låter som att jag har ett jätte hektiskt och upptaget liv men så är inte fallet. Jag är bara sen i min "göra i ordning mig tid" för att hinna tills klockan två. Men så fastnade jag ju med Wish of the day inlägget och nu är jag sen. Bloggen tar för lång tid ibland. Jo jag tycker såklart att det är skitkul. Det är ju därför jag fastnar. Men nu måste jag faktiskt sluta slarva och göra mig iordning istället så att jag inte behöver stressa sönder sen (fast det tycker ju i och för sig mina vänner eller i allafall Marcus "frallan" att jag alltid gör och då är han så snäll och kallar mig för stressapa). Ska nämligen in till Kungsbacka och luncha :)
Vi hörs när jag kommer hem igen! Peace.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0