två roliga dagar framöver :)

jag vet, jag har varit helt off!
tur vi är två om den här bloggen.

trodde faktiskt jag skulle hinna blogga, men Jakob är så himla gosig och lockande hela tiden! Cecilia har ju iaf förklarat vad som hände igår så det behöver jag ju inte ta, eller? haha. i vilket fall var det en trevlig dag!

nu kommer de närmsta två dagarna se ut såhär och det kommer antagligen vara en anledning till dålig uppdatering från min sida..
Måndag:
- skola till 13.10
- ärenden
- tillbaka till skolan & sälja uf-produkter under öppet hus
- 20.00 buss till Kungsbacka (ledig på tisdag)

Tisdag:
- JAKOBS 18ÅRSDAG!!!!
- antagligen spendera hela dagen med cecilia

- MEN framförallt plugga matte

- åka hem senare på eftermiddagen/kvällen


så onsdag kommer ellens billiga & dyra vill ha!

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0