FREDAGGGG

gårdagen va hur trevlig som helst verkligen :)
kom till J vid sex tiden, så käkade vi och lekte med julia en stund. 
vid åtta kände vi att vi va lite sena till Sebbe, men det gjorde inget..
kommer dit och det är inte så mycket folk men väldigt trevligt folk dock!
precis som det ska va tycker jag på en liten lagom fest sådär :)
satt ute med Josefine och Sofia, hur goa tjejer som helst.
verkligen super trevliga och alltid kul att lära känna nytt folk!
hoppas på att jag stöter på dom mer i framtiden :)
så vi va där hela kvällen och drack lite, dansade och hade kul.
Johan fyllde även år vid tolvslaget så vi sjöng för han!
somnade gjorde jag iaf gott vid två tiden med J i hans säng.
men det va bara att gå upp sen kvart i sju typ,
bussen gick kvart i åtta. va i skolan kvart i tio och slutade efter 40min!
heja heja. kändes ju nödvändigt klart..

nu är jag hemma och väntar på att pappa ska avsuta sitt telefonmöte,
sen ska vi göra ärenden och förhoppningsvis käka lunch!
jag är vrååååååål hungrig!
hörs senare.

Love, e

ps! kameran dampade igår så blev ingen outfit att lägga upp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0