gud är allt kissenödig han..

Nu har det regnat i snart ett dygn utan uppehåll, Gud måste vara väldigt kissenödig eller så är han ovän med vädergudarna. OCH VARFÖR JUST DENNA HELG? är det regn på midsommar så tänker jag protestera och ligga hemma. precis vad jag känner för idag. igår va jag hemma för att det spöregnade och vi struntade i att fira skolavslutningen, för vi hoppades på bättre väder ikväll istället. och visst, smhi visar att det ska vara sol ikväll nere i varberg. men när min kusin som är nere i sin stuga just nu säger att det är grått och regnet piskar mot rutorna, ja då vet jag inte om jag har något hopp!

just nu känns det som om att det hänger på min vän Cajsa om jag åker eller inte. hennes mamma ska hämta och finns det inte plats hos henne, ja då stannar jag nog hemma. för nu är jag sjukt otaggad och sur så det finns inget värre..

lagom kul att börja dagen med att vara sur! :(

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0