Korthårig

Idag har jag vart och klippt mig. Jag HATAR att klippa mig. Första veckan är jag alltid missnöjd och bara går runt och surar över att det inte är som jag vill ha det. Men sen, sen kommer det en tid, då håret har växt en bit och man faktiskt tycker att det är perfekt. Önskar att man någon gång kunde klippa sig och känna så direkt. Men tyvärr måste man ju ta det som är slitet och behöva tas bort.
Nåja, denna gången är jag i alla fall mer nöjd än vanligt.

Efter klippningen åt jag och min frisör lunch (min bästa vän som klipper mig). idag insåg vi också hur dyrt allt har blivit. Vi skulle nämligen köpa med oss en kaffe från Espresso house efter lunchen. 38kr! Det är ju sjukt. typ 40 spänn för en kopp kaffe. Tur att jag inte är beroende säger jag bara.

Nu ska jag snart börja göra mig iordning. Ikväll blir det nämligen bio med Marcus och spöket i Göteborg. Terminator. Hoppas att den är bra. Har ju hört många som säger att den inte var så bra men jag har inga förväntningar så då kan jag ju inte bli så besviken i alla fall.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0