meningslös vecka..

min helg har varit toppen och det känns riktigt bra att få 
sommarlov på torsdag faktiskt, även om det är mitt sista!
imorgon ska hela EP (entreprenörsprogramet) vara uppe vid
hede, en sjö alltså. där ska 1orna&2orna spöa 3orna i 
brännboll, årlig dag vi har. sedan blir det lite andra tävlingar tror
jag. börjar 10 och slutar 12, så det blir nog chill. hah!
runt 18 tiden ska jag och pappa till min skola, där har
lärarna och min klass + föräldrar möte, snacka om 
London resan man brukar göra i 2an. 
eftersom det är ekonomi kris så kan vi inte få resan gratis,
så nu ska vi snacka om priser och se om vi kan åka :)
för mig är det glasklart iaf, jag ska med!
dessutom har Andreas i min klass varit i London 3gånger,
så vi tänker skippa turistgrejerna och spara pengar till supandet :D
London i slutet av oktober isf, London baby! :)

har köpt en ny klänning förresten, en vit!
kommer nog inte ha den på skolavslutningen men i sommar,
så ni får hålla utkick efter den. jättejättenöjd för den e så söt!

skriver mer sen!
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0