Om jag ändå hade en chans...



Jag skulle bli helt knäsvag av att träffa honom!
Till och med min pappa håller med mig om att han är den perfekta mannen!
Helt otrolig på alla sätt. Han har allt!


På tal om att bli knäsvag så när jag var påväg in på cafét idag så sprang jag rätt in i dörren när den höll på att öppnas. (automatiskt) tillägga att jag höll på att skriva sms samtidigt som jag tjattrade en massa. Men andra ord hade jag ingen koll på dörren. Så rätt in i dörren sprang jag, det blev helt svart för ögonen och mobilen flög till marken! Alla runt omkring mig dog nästan av skratt. Där stod jag. Förvånad och fattade knappt vad som egentligen hade hänt. Det tog två sekunder sen vek jag mig nästan av skratt jag med. Ni skulle hört ljudet när min panna slog emot den hårda järndörren. Ajajaj. Klarar mig nog utan en bula trotts allt. Kvinnan med stålhuvudet ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0