converse

nästa sko-inköp kommer vara ett par nya converse helt klart! Jakob & cecilias föräldrar är i NY just nu, hittar dem ett par vita höga till mig har de lovat att köpa med så betalar jag sen, vilket vore jättesnällt och jättebra eftersom de är billigare i USA. OM de nu inte finns någon i min storlek så kommer jag köpa ett par här hemma..

frågan är vilken. sedan jag köpte mina vita låga (ni vet med en röd och en blå rand), förra våren så ångrade jag mig nästan för jag ville ha de höga och hela vita också. Men nu vet jag inte riktigt, jag har tre kandidater...


1. klassisk! funkar i alla lägen. gillar den nästan bäst!


2. denna är snygg, känns som om alla har den bara?


3. MEN, så såg jag dessa! ursöta verkligen..
och ja, ellen = rosa :P

Det här borde egentligen vara ett enkelt val, men nä asså..
det bästa vore om de kom hem med ett par från NY,
så slipper jag att välja :) haha
dessutom betala hälften av vad de kostar i sverige !

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0