LÖRDAG

Godmorgon!
vaknade för en liten stund sedan, har sagt grattis till min älskade pappa :) han fyller 45 år idag! Så senare blir det kalas tror jag och det tycker jag är great, extra god mat och tårta också! haha, fetto-ellen. ikväll ska jag även jobba, vilket sucks. Igår kväll så va jag ju hos min vän Linnéa och det va jätte mysigt. Vi åt hur god mat som helst och efterrätten va sjuuuukt god! vi spelade "Med andra ord", som jag aldrig spelat förr och det va typ det roligaste på hela kvällen! måste be mamma köpa det eller nått. Eftersom det va mimmis spel så vet vi redan nu vad vi 5 tjejer kommer spela hela veckan lång nere i Grekland. haha.

Igår va det ju även Fredagen den 13:e, vilket jag inte kom på förrän på eftermiddagen.. Så jag hade ingen direkt otur kan jag ju lyckligtvis säga. Mamma berättade dock att hennes jobbarkompis, hans farmor dog just detta datumet och även hans mormor plus att hans typ farfar dog den 11:e innan fredagen den 13:e. Jag fattar inte hur detta kan inträffa egentligen!? Bara för att det just är det datumet på en fredag, när jag fick höra det av mamma igår när hon hämtade mig så körde vi förbi en krock. tydligen en gammal dam som körde rakt in i ett staket, hon var sjuk och det ska tydligen vara orsaken till att hon körde in i staketet för hon var redan avliden när alla kom fram! så himla otäckt. tur att ingen annan kom till skada.

Hade du otur igår?

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0