TISDAG och skoskav...

Vilken underbart fin dag det har varit idag! solen har varit framme hela dagen här och några grader varmare dock lite mycket blåst. men jag ska inte klaga, så länge solen är framme och snön är borta njuter jag! :) så idag tänkte jag strejka mot stövlar och andra istängda skor, så jag tog mina ballerinas som jag fick av J :) det va en härlig känsla, bara att skoskav var ett faktum... illa!

imorgon är det dags för UF-mässan för Älvsborglän, där vi ingår. så imorgon eftermiddag/kväll och torsdag heldag står vi och säljer. kommer bli kul men jävligt jobbigt att vara trevlig och frammåt också, haha. nu hoppas jag att allt går bra också. så nu vet ni varför jag kanske inte bloggar imorgon! ska försöka iaf =)

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0