Jag begravs på en spikmatta

Igår var en fantastiskt rolig dag med många nya upplevelser. Dagen började med att jag, mamma, Jakob, Ellen och Charlotta åkte ner till Halmstad för att kolla på högskolan som hade öppet hus. Skolan var väldigt fin och ganska nybyggd, förutom en byggnad då det kändes som att man hade kommit in i prison break när man stog på nedersta våningen. Vi råkade även förstöra en hiss i vår vistelse i det högsta huset och då höll även Charlotta på att bli klämd :P Hon blev så rädd och skrev så högt att vi trodde hon höll på att dö eller något. Hahaha vi hade verkligen jätte roligt.
På skolan hade dom också en massa experiment som man fick testa på för skojs skull. Vi låg bland annat på en spikmatta, det var skit läskigt. Charlotta tog en massa bilder på mig när jag låg på den och det ser ut som att jag ska begravas. Haha. Vi satte också rekord på att lägga flest droppar med vatten på en enkrona (stolta).

senare igår kväll hämtade Marcus mig och sedan åkte vi hem till Cissi och Jesper och såg på melodifestivalen. Senare åkte Marcus till jobbet och då färgade cissi håret på mig, svart i underluggen och sen gjorde vi iordning oss för att gå ut på krogen en stund :)

Nu ska jag in till Göteborg och äta middag med en vän :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0