2 födelsedagsbarn & ett jävla väder

Ja, till en början vill jag bara säga Grattis för andra gången till Cecilia på 20 års dagen och till min lillasyster som fyller 14 år. Ja, fjortis är hon väl men kommer dte bli värre? jag hoppas att det vänder nu ;) haha. men GRATTIS TJEJER! ( eller cecilia, kvinna? )

fy vad jag hatar vädret. det har pissregnat precis hela dagen och har fortfarande inte slutat! varje år har vi kunnat sitta ute när vi haft kalas förutom i år. så trisst att sitta inne nu när vädret har varit så fint. men det klart, att sitta i regn är väl ingen hit heller.

Ikväll blir det kalas iallafall, mysigt.
jag gillar min släkt, det är en salig blandning av underbara människor :)
vad gör ni denna regniga fredag?

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0