i miss you

onsdag och bara några dagar tills helgen, känns som om
denna veckan har varat i en oändlighet..
idag va jag duktig och va kvar efter vi slutat för att skriva på
mitt projekt, har kommit en bra bit på vägen så är ganska lugn nu.
sen gick jag hem, läste alla detta nu? JAG GICK HEM. :)
har suttit och skrivit på min etikuppgift om organdonation.
är klar nu tror jag, så ska bara läsa igenom det en gång till.
det bästa är att jag är klar en vecka innan det ska va inne,
det kallar jag effektivt! jag är stolt över mig själv.
jag vill inte till skolan på fredag, får reda på matteb nationella
och jag vet redan att jag fick ig. är faktiskt 100% säker.
aldrig fått ig på ett prov, känns surt att få det nu.
tur att inte det provet påverkar mitt slutbetyg!
men det är fortfarande inte kul.

nu luktar det kyckling nere från köket & jag e hungrig.
eller egentligen inte, jag är bara rastlös!
ner till jobbet sen, sista för denna veckan, SKÖNT!

hörs sen.
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0