Jag älskar dig INTE!



Tyvärr, snarare hatar dig!
Weetabix eller som jag kallar det, sågspån! Det är ju på pricken likt. Dessutom ser det inte bara ut som sågspån det SMAKAR sågspån. Vi skulle nyss gå in och äta kvällsmat och eftersom han som vanligt skulle ha sina sågspånsskivor så tänkte jag "men va fan jag får väl testa skiten då för att se om det verkligen kan vara såååååå gott"

Men som jag visste. Det ser ut som skit och smakar skit!
Men jag var hungrig som tusan så jag satt här i soffan och tryckte i mig den jävla skiten samtidigt som jag fick kvälvningar och under tiden satt Marcus och skrattade åt mig och sa att jag var söt! Hur kan man vara söt när man håller på att kräkas?

Usch. Aldrig mer säger jag bara!


Så nu pratar vi om roligare saker så jag får tänka på annat :)
Kalaset var jättetrevligt och vi åt och drack gott. Jag, Marcus och hans lillasyster Amanda gick ut för att hoppa lite studsmatta när vi ätit klart och väntade på tårtan. Dum som jag är så skulle jag försöka vara lika cool som dom. Kan dom göra volter så kan väl jag? Det ser ju ut att vara skit enkelt. Bara att hoppa upp och göra en kullerbytta ju. Fast i luften då.
Men...det var inte så bara, klart att jag skadade mig. Landade rätt på naken och bet ihop konstigt med tänderna så nu har jag så ont i nacken som jag hade efter krocken och tänderna ömmar. Med andra ord är jag inte så kaxig längre.
Amanda (11år) tröstade mig dock och sa att jag också kommer att klara det en dag. så söt va? haha :)  

Efter tårta och när gästerna åkt hem körde jag, Marcus, Amanda och Janne (M:s pappa) tennis mot varandra. Jag sög. Jag är nog den enda människan på jorden som föddes med noll bollkänsla. haha dessutom är jag rädd för bollarna så när tennisbollen kom flygandes blundar jag och kurar ihop mig som ett skydd ifall den skulle träffa mig. javisst jag gör likadant på alla fotbollsmatcher jag ser när han spelar, om jag inte kan gömma mig bakom någon såklart. Folk måste tro att jag är dum i huvudet men jag bjuder på mig själv. Alltid roligt att kunna roa någon ;)

Dessutom spräckte jag mina absoluta favoritjeans mellan benen förut när vi hoppade så nu är jag på desperat jakt efter ett par likadana. Jag köpte dessa för två år sen men jag har sett att den modellen har funnits kvar förra året med så imorgon blir det jakt i Kungsbacka och hittar jag som inte där får jag åka vidare till Göteborg! Jag har till och med mejlat iväg till flera butiker på internet och hört om dom vet om dessa kommer att komma in igen.










Kommentarer
Postat av: Michael

Hallå lr.. jag måste meddela att det är just i kräkögonblicket som ni unga kvinnor ser som vackrast ut.. tro mig jag har sett Jessie flera gånger:D Jag Älskar Det<3 Säg det inte till henne bara!

2009-05-14 @ 23:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0