Börjar dagen med ett härligt träningspass!

Då så var det dags igen! Min arbetsvecka börjar, eller ska jag säga arbetshelg? Hur som helst, nu ska jag om 5minuter dra iväg till stan och träna med en god vän som jag inte träffat på ett par veckor vilket jag anser är alldeles för lång tid ;) Eftersom jag av erfarenhet vet att det brukar ta runt 2 timmar så innebär det avi är klara där vid 1 halv2. Idag börjar jag jobba klockan 4 så anser inte att det är någon mening att åka hem i mellan, så det får bli lunch på stan idag.
Detta innebär ju även att jag inte har möjlighet att blogga under dagen men hoppas att Ellen håller er uppdaterade någorlunda.
Ha en bra dag allihopa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0