mysigt i vinterkylan

För någon timma sen kom jag hem efter att ha vart och fikat med Jessica och Fredrik. Vi har verkligen alltid rolgt ihop, kan nog sitta i flera timmar och bara snacka skit. Så himla roligt att man har sånna vänner. Vi satt några timmar på ett café i Kungsbacka och pratade gamla minnen. Det lustiga är att man kan tänka tillbaka på saker från gymnasietiden och skratta lika mycket åt det varje gång man pratar om det. Jag tog också lite bilder på vår fika men jag har glömt min mobilsladd som är till datorn hos min pojkvän så har inte kunnat föra över bilder på några dagar eftersom jag glömmer att ta tillbaka den varje gång. Jätte störande verkligen eftersom jag tar bilder varje dag som jag tänkt lägga upp. Antar att det får bli en bildsammanfattning om han kommer ihåg att ta med sladden hit om några timmar :)
På tal om den plötsliga kylan som kommit så tänkte jag igår att det var dags att ta fram förra årets vinterjacka och när jag provade den så insåg jag att den hade blivit för kort. Lite mindre roligt, hade inte riktigt räknat med att behöva köpa en ny i år. Antar att jag inte har så mycket att välja på i och för sig men fortfarande en tråkig extra utgift.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0