Världens bästa pojkvän!

Jag har världens bästa pojkvän! Jag har fått reda på vad jag ska få i julklapp eller jag har redan fått min julklapp. Jag vet att det är tråkigt att jag fått den redan nu men han kunde inte hålla sig och fäör mig spelar det ingen roll, min lycka kommer hålla i flera månader av detta! Förresten hade jag ändå en tanke om vad det skulle bli. Han är inte så bra på att vara diskret och hemlighetsfull! hihi 
Anledningen till att jag fick den innan var att både jag och han vill använda den innan jul!

Jag har fått det som stod överst på min önskelista!

EN SYSTEMKAMERA!

Fattar ni? Hur underbar är han inte?
Måste också tacka min bästa killkompis "Spöket" som var med på kameran. Fick väskan och minneskortet av honom :D

tack så mycket! Ni är bäst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0