Kul att ni hittat hit!

Två tjejer, en blogg och ett stort gemensamt intresse för mode och shopping. Hur ska detta sluta? Ta reda på det genom att följa vår förhoppningsvis intressanta och roliga blogg.


Här kommer en kort presentation om oss :)

Ellen:


En 17årig tjej som har stort intresse för mode, vänner, fest & galenskaper!
Jag bor i ett mycket litet samhälle precis mellan Göteborg, Borås & Varberg.
På vardagarna pluggar jag Entreprenör och på helgerna umgås jag med min sjuuukt snygga pojkvän, Jakob :)
Hoppas ni gillar vår blogg, så enjoy!
P.S jag heter Ellen!


Cecilia:


Allting började en vacker dag i maj året 1989. En höggravid kvinna ligger någonstans i Sverige och föder en dotter. Dottern visade sig vara välskapt och fick till slut namnet Cecilia, fast om mamman hade fått bestäma så hade hon hetat Evelin. Åren gick fort och nu är dottern 19år, hon jobbar på nöjesfältet Liseberg i centrala Göteborg. Cecilia har även en pojkvän som heter Marcus. Hon är väldigt intresserad av mode och shopping och om man ska lyssna på marcus så är hon lite av en shopaholic. Hennes favoritböcker ingår för övrigt i serien om Rebecca Bloomwood, en shopaholics bekännelser,  man kan ju undra varför...


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg! :)

2008-10-09 @ 21:43:52
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: hanna

hahah ja skumläste bara lite å fastnade vid ordet höggravid... ja ba whaaaaat! men läste lite ordentligare sen :p hoppas allt e bra me dig! =)

2008-10-09 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0