Älskade Älskade solsken

21.06 satte jag mig på bussen påväg hem till Marcus. Det kändes som om man gick två år tillbaka i tiden. Jag kan inte ens minnas när jag sist åkte buss hem till honom. Herregud vad man förändras. Eller framför allt vilken frihet det blir när man tar körkort eller skaffar bil. Man blir inte bunden till vissa specifika tider som man måste anpassa sig till.
Fast på ett sätt kändes det bra, man satt och riktigt längtade tills man var framme och äntligen fick träffa honom.  Det hade vart lite mer som förr om han mött mig vid busshållplatsen också...Fast när jag tänker efter...Det var bara dom första månaderna han gjort det, sen "glömde" han av tiden under tiden han satt och spelade. Haha.
Lite charmigt ändå när man tänker tillbaka. Framför allt på de första gångerna vi sågs över huvud taget i ettan på gymnasiet. Vi vågade typ inte prata med varandra. Oftast såg vi på någon film eller serie. Vissa gånger kunde jag till och med sitta och titta på när han spelade Cs. Ja ni läste rätt. Haha tack gode gud för att vi vågar prata med varandra nu och för att jag har en egen vilja som jag vågar stå för haha. Man gör mycket dumt när man är nykär bara för man vill känna sig omtyckt och inte verka sur och tråkig.

I vilket fall så var det jättemysigt och roligt att äntligen få träffa honom, krama om honom och bara känna av hans närhet, Vi såg på filmoch pratade, sen hann vi inte så mycket mer innan det var dags att gå till kojs.

När jag kom hem imorse var jag riktigt flitig. Jag rensade garderoben och tvättade tre tvättar. När klockan var halv elva gick jag ut och la mig på altanenoch där har jag legat som en död fisk fram tills nu. Det är dags att komma tillbaka till verkligheten. Duscha, sminka mig och sedan ta mig in till Kungsbacka. Ska få en ny telefon när jag förlänger mitt abonnemang sedan ska jag och Marcus titta på Kungsbacka if när dom spelar match mot Ullared. :)

Hoppas at ni få en lika trevlig kväll.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0