att leva hektiskt gillar jag

att ena stunden vara i slovenien, till att sitta på tåg i 30 timmar och till att dagen efter hemkomsten gå i storstad för shopping hela dagen lång är ganska fantastiskt. jag gillar att ha mycket att göra, det är då jag preseterar som bäst. det krävs nästan att jag är lite små stressad för att få uppgifterna gjorda på kort tid och att känna prestationsångest. okej tänker ni, är hon dum i huvudet eller? nej. det är faktiskt sådan jag är.

så today, jag var alltså i göteborg med lillasyster hela dagen. kände lite för en syster & shoppingdag. vilekt va jättekul, vi börjar mer och mer komma överrens och uppskatta varandra! hon shoppade loss och grejerna hon köpte kommer jag definitivt att låna. själv köpte jag en fräsch oversize tröja och en odd molly blus. kommer upp på bloggen imorgon!

J kom även in efter sin träning, som jag har saknat honom! blä, vi kommer inte få sova med varandra på en vecka nu, så sammanlagt kommer vi inte att ha sovit ihop på 2 veckor. sjukt segt. men lite pussisar och kramisar blev det iallafall. träffade även J´s kompis och min bästis som har dejtat nu i ett dygn. så söta!

nu blir det tv och mammas trippelsatts av special cheseecaken.
hörs imorgon! :)
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0