Gud, låt veckan gå snabbt, amen.

Så nu är jag snart färdig packad inför resan som avgår 12.27 från Kinna station. 30 timmar på tåg ner till Slovenien känns lite sådär, men eftersom jag har så sköna klasskamrater så kommer det säkert att gå bra. Och jag som alltid är nojig över vilka kläder jag ska ta med mig, har jag därför packat ner i stort sett det mesta från min garderob!

Jag och J sitter nu här och tittar på lite humor klipp och det känns surt att lämna honom nu. eftersom jag inte kommer hem förrän på lördag kanske vi inte ses förrän helgen därpå. 2 veckor utan honom känns väldigt jobbigt :(

nu ska vi mysa en sista gång och kanske gråta lite, man vet aldrig, jag är lite väl känslig när det kommer till hejdå biten. buuh, jag vill verkligen inte åka!!!

jag hoppas ni får en bra vecka här hemma och att cecilia uppdaterar er om hennes liv iaf!

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0